Sicket hundliv

Alla inlägg under maj 2008

Av Ann - 16 maj 2008 09:31

I pingsthelgen var jag och sambon på utställning i Nesbyen i Norge, vilken vacker plats det var, om än nåt så oerhört hett på lördagen då solen låg på hela dagen, kändes som om man satt i en gryta. På söndagen så vart det som tur var lite molnigt,annars har jag nog tuppat av :-) vi ställde Jello som blev 2:a i 6-8 månader,fick oerhört bra kritik,dock så hade jag fuskat med träningen så lillgrabben hoppade och skuttade som en kanin inne ringen :-)

Men det var en mycket trevlig Pingsthelg som jag gärna gör om nästa år.


P.S Min dator är fortfarande paj,så jag lånar sonens ibland då den är ledig. 


Av Ann - 8 maj 2008 08:31

Halloj där ute,jag har tagit lite bloggsemester då min dator ej mår så bra.

Lånar sonen's ibland då han INTE "WOWAR".

Kommer tillbaka då datorn är pigg igen och min blogglust återkommer.

Ha en riktigt trevlig helg nu allihopa,själv åker jag till Norge på utställning över helgen.


Vi syns 

Ovido - Quiz & Flashcards