Sicket hundliv

Alla inlägg den 19 januari 2007

Av Ann - 19 januari 2007 01:02

Nu vart det ynka 1 timmes fördröjning av mitt klotter här på bloggen.Lovar att det ska bli bättring.Tror bestämt att det till slut blev lite vinter i alla fall,blev ljusare nu när vi har lite snö på backen och tro det eller ej,men -11gr visar termometern.Hundarna tycker att detta är toppen för de far runt som galningar.Har idag tränat lite allmänt med yrvädret Pucki och hon svarar fint på inlärningen av lite grunder.I dags läget så kan hon sitt,stanna kvar och är en fena på läggande,snabb som en vessla kastar hon sig ner.Så det ska bli skoj framöver med henne.Ally har också svarat mycket bra på tränings passen jag haft med henne i veckan.Brorsan Akon har blivit "hussig" som bara den och sitter och stirrar på honom som ett fån då han ser på tv, sen kan "fan" flyga i honom om han inte får uppmärksamhet direkt,då går han dit och naggar i armen så husse skriker,som för att säga kom igen nu då så gör vi nåt och hjälper inte det så sätter han sig mitt framför tv'n och börjar att skälla.Så då är det bara att ge upp tv tittandet för husse ha ha,blev inge motor tv där inte HA HA.Så nu har Mikael 2 hundar, Tilda är också "hussig" och sitter alltid på kökssoffan bredvid honom när vi äter,ett riktigt radarpar.Nu tror jag bestämt att jag får fortsätta med klottret senare för nu har John Blund hittat till mina ögon. Natti natti

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards