Sicket hundliv

Alla inlägg den 6 augusti 2007

Av Ann - 6 augusti 2007 22:35

Nu kanske jag är på "G" igen efter ett antal månader av total skrivkramp,bloggtorka, ja, ni kan kalla det vad ni vill.

Men faktum är att de senaste 3 månaderna så har jag blivit beroende av ett skogstroll, nu undrar ni väl om jag blivit komplett tokig. Men det är så sant som det är sagt, skogstrollet i fråga har en blogg ute i cyberspace som är helt suverän. Man blir ju som sagt var beroende av detta skogstroll och man måste läsa hennes blogg vareviga dag och gärna fler gånger per dag, då skogstrollet har magi i pennan. Så mina vänner ta nu och leta rätt på skogstrollet och läs hennes blogg, så förstår ni.

Visst kommer jag att försöka att ta mig ur denna bloggtorka, men när det kommer att ske har jag ingen som helst aning om. Kan bli imorgon eller till Påsk, den som lever får se.

Ovido - Quiz & Flashcards