Sicket hundliv

Direktlänk till inlägg 4 februari 2008

Handfan

Av Ann - 4 februari 2008 21:08

Ja, imorgon så blir handfan åtgärdad med kniven hos fabbo doktorn.

Sen får vi hoppas att det blir så bra att jag kan använda den som jag vill, nu är det ju så att jag ska hålla mig lugn i ca 10 dagar innan stygnen ska tas bort.

Mikael får väl tejpa fast armen på mig i midjan :-)

Har också funderat på om de skulle kunna fixa till mitt långfinger på den andra handen som ej mår så bra efter en våldsam avtagning av strumpor och långkalsong, nu undrar ni nog vad fasiken människan håller på med.

Men så sant som det är skrivet, långfingret vart att må dåligt efter detta vardagliga tilltag. Fingret ser lite roligt ut, men känns definitivt inte roligt och i synnerhet då det är kallt ute. Tror ni att fabbo doktorn kan fixa det på samma gång i morgon eller......


Kanske man kunde be om lite fix här och där när man ändå ligger där :-)

Så nu blir det pekfingervalsen några dagar framöver om det ska bli bloggat av. Nu väntar jag på att "gubben" ska komma hem med inköpt descutansvampar så jag får skrubba mig ren både i kväll och imorgon bitti, hmmm hur ska skinnet mitt tåla detta måntro.

Kanske jag inte behöver duscha förrän till påsk nu då jag blir desinfekterad.

Nu ska jag ta mig nåt att äta .....ha det



 
 
Ingen bild

millis

4 februari 2008 22:08

Jadu stormamma,nu har jag pratat med din läkare och han har lovat att gipsa din arm så den hålls ovanför huvudet i tio dagar. Alltså rätt upp så inga hundar ska komma åt den ;-)^Å inte du heller för den delen. Haha.Försök nu att hålla f-n på dig ett tag.
Kram kram

 
Ingen bild

Hillbergskan

4 februari 2008 23:58

VAD du än gör så tvätta inte håret med descutan. Det blir som hästtagel, tro mig, har egen, nylig erfarenhet av det;) Såg ut som svinto typ *asg*. Men det var inte nån snygg fabbo dokto som skulle operera mig så det kvittade;) Håller tassar och tummar för Fröken Norell i morgon. Och om du inte håller fan på dig kommer JAG och gör det....
Kramen

 
Ingen bild

Hillbergskan

14 februari 2008 09:57

Kram på Alla Hjärtans Dag!

 
Ingen bild

Hillbergskan

15 februari 2008 12:52

Men, även om inte HEMSIDAN är uppe kan du ju blogga lite i alla fall va???!!!Snälla?! Nu ska jag städa....urk!
//Hillbergskan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 12 januari 2010 23:05

                             

Av Ann - 10 januari 2010 18:56

Av Ann - 21 oktober 2009 22:05

Fick nyss några foton från "gubben" min som är i Bergen och jobbar.         ...

Av Ann - 14 oktober 2009 00:23

Lätt som en plätt tyckte Esther Å detta med...   Full fart     Eter är tarv på godis                            ...

Av Ann - 13 oktober 2009 15:23

  Eter & Esther   Maria, Esther & Eter (snygg svansföring eller....   Å hej å hopp       Å så vart Eter akut trött :-)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards