Sicket hundliv

Direktlänk till inlägg 19 februari 2008

Fingermockajäng

Av Ann - 19 februari 2008 00:30

tog jag tummen ur och bloggade lite. Är ju en del som tycker att jag varit slapp gällande detta hmmmm :-) Är inte bara morsan som tjatar he he .

Närå , här tjatas det om blogg och hemsida, snacka om att man har tryck på sig he he. Hemsidan kommer inom sinom tid att bli färdig,så coola ner er en smula :-)

Nå vad har hänt här då den senaste tiden.

Om vi går tillbaka till den 25:e januari så var vi ju och hämtade hem Adelnors Bowie från Norge, en ståtlig herre på 2½ år som vi deläger med Jenny Berg (Kennel Adelnor). Det är meningen att han ska matchas för SSM i sommar, så vi ska iväg denna vecka och testa av honom för en fig för fortsatt träning och tävling till våren. Med hem kom också en liten tös vid namn Lana som snart blir 3 månader, en litet busfrö kan jag säga :-)


Sen den 5:e februari så var jag in till Falun och opererade "handfan" som nu ska bli bra (iaf så sa fabbo doktorn det) så det är väl därför att jag har så attans ont just nu eller.......???

Fick ju också en "plastmockajäng" som jag ska ha på mitt "taavsigstrumporochkalsongerfingerajajsenagickav" i sex veckor dygnet runt

Men han hade ju inte direkt någon förhoppning att det skulle hjälpa då jag hade gått för länge med detta, så att det blivit en 25% böj på fingret.

Likaså undrade han varför jag inte att sökt för detta då det hände, hmm vad svarar man på det då , jo jag trodde det skulle bli bra av sig självt.

Har ju alltid trott att jag är någon sorts "superwomen" som helar sig själv när olyckor har hänt, men än har det aldrig skett, undrar varför?!?

Annars är jag väl helt enkelt bara dum och naiv :-)


Ja ja , det som inte dödar härdar. Ett bra talesätt tycker jag.

Så jag hoppas att ni nu är nöjda med mitt bloggande för denna gång, nu ska "superwomen" trycka ner trynet i kudden och drömma om hjältedåd.


Natti natti................

 
 
Hillbergskan

Hillbergskan

19 februari 2008 09:52

HON LEVER! HON LEVER! HON LEEEEEVER;) *asgarvar* Hörru superwoman.....Ta det lugnt nu och ta hand om dig. Jag behöver ju dig...
Kram
/"Syrran"

http://medlem.spray.se/asco

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 12 januari 2010 23:05

                             

Av Ann - 10 januari 2010 18:56

Av Ann - 21 oktober 2009 22:05

Fick nyss några foton från "gubben" min som är i Bergen och jobbar.         ...

Av Ann - 14 oktober 2009 00:23

Lätt som en plätt tyckte Esther Å detta med...   Full fart     Eter är tarv på godis                            ...

Av Ann - 13 oktober 2009 15:23

  Eter & Esther   Maria, Esther & Eter (snygg svansföring eller....   Å hej å hopp       Å så vart Eter akut trött :-)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards