Sicket hundliv

Direktlänk till inlägg 25 februari 2008

Ny vecka

Av Ann - 25 februari 2008 21:06

Ja, då var det måndag igen. Mikael är på väg till Norge och kommer hem på fredag, så nu är jag "gräsänka" igen. Snart har jag glömt bort hur karln ser ut:-) Kanske blir att emigrera om några år ....vem vet :-)

I helgen jobbade han ju som vanligt och jag var hemma och åkte på en för jävlig tandvärk natten till lördagen, kan bara säga en sak och det är FY FAN för tandvärk, var bara att knapra alvedon för brinnande livet.

Idag är det så gott som bra, men jag gissar att det är väl bäst att ringa tandis för en koll, och gissa vad, JO jag lider av komplett tandläkarskräck, Yippee.

Har t.om legat sövd en gång pga av min skräck, slutade med att man vaknade med spräckta mungipor och fick leva på soppa en vecka. Men det var det värt, att bara få sova medan de rotade runt med borren i käften. 


Daniel har som sagt var sportlov och jag ska se om han kan slita sig från datorn någon timme om dagen, då han har lite uppgifter att uträtta ute på gården :-) Han skulle ju inte direkt dö av lite fysiskt arbete he he.

Talade med Brittis idag och hon kom på den superba idén att hon,jag och Camilla skulle åka till deras sommarställe någonstans i närheten av Edsbyn då vårvärmen slår till och man kan sprinag runt lättklädd eller rent av prova på att vara naturist :-) Jag längtar iaf tills det blir av, lite avkoppling vore inte helt fel.

Cya.......................... 


 
 
Ingen bild

millis

25 februari 2008 21:58

Låter inte alls fel med lite avkoppling i skogen. Det låter underbart helt enkelt! ;-)

 
Ingen bild

Hillbergskan

25 februari 2008 22:26

Jodu, nog sjutton är det i SKOGEN allt. En heeelt egen liten fäbodvall!! Ingen granne inpå knuten, utedass, ingen el eller några som helst bekvämligheter. Så SJUKT skönt är det att vara där *längtar*!!
Å nä Ann, du ska f*n inte emigrera till Norge, det kan du fetglömma *asg*
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 12 januari 2010 23:05

                             

Av Ann - 10 januari 2010 18:56

Av Ann - 21 oktober 2009 22:05

Fick nyss några foton från "gubben" min som är i Bergen och jobbar.         ...

Av Ann - 14 oktober 2009 00:23

Lätt som en plätt tyckte Esther Å detta med...   Full fart     Eter är tarv på godis                            ...

Av Ann - 13 oktober 2009 15:23

  Eter & Esther   Maria, Esther & Eter (snygg svansföring eller....   Å hej å hopp       Å så vart Eter akut trött :-)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards