Sicket hundliv

Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Ann - 4 februari 2009 19:37

Ja, nu har ilskan lagt sig en aning, bilen är kaputt så det är som det är......kunde ju vart värre. Får väl plocka fram släden och spänna för ett gäng hundar, så fram kan jag ta mig på ett eller annat sätt. Tänk om de kunde uppfinna en bil som ALDRIG pajar, vilken lycka det vore, kanske inte för de som säljer reservdelar :-(

Såg att Camilla i grannbyn fått knas med bilen idag när hon var till Falun, tror det går troll i biljävlarna, P.S Slägga är bra ha ha ha (för foten kan må aj aj )

 Varje gång jag gått förbi bilfan ute på gården idag så har jag pekat finger och tittat åt andra hållet, den står där och ser allmänt uppkäftig ut....GRRRRRR

Asch , nog om biljävlar nu.


Är glad att jag har bebbarna att gosa med, fast iofs så biter och sliter de i en så fort man sätter sig ner och menar att man ska ha en mysstund.

Idag blev D-kullen , D'vita, D'vila,D'ablo och D'cati 8 veckor, så imorgon är det bes,vacc och chipmärkning. Kan säga att jag är glad att de bara är 4 som ska fara runt inne hos vet, blir mer spännande när de 9 i E-kullen ska dit :-) kan tänka mig att svettpärlorna kommer i pannan då :-)


Häromdagen när jag gick ner i skogen en sväng med D gänget så fick jag problem då vi skulle vända tillbaka, den lille  Terroristan (D'vila) hade helt spånat in på en gran på en höjd av 50cm , hon hade bestämt sig att denna skulle ABSOLUT med hem, hon hängde och drog i en av grenarna fast besluten i att denna skulle hon ha med sig,punkt slut. Jag ropade och lockade i alla möjliga tonlägen, men hon hängde bestämt kvar i grenen. Så det var bara att gå och montera loss henne och bära henne hem. Snacka om att hon är en enveten liten dam. Blir spännande vad det kommer att bli i framtiden :-)  Nu ropar de små ....................ha det så bra 


Ovido - Quiz & Flashcards