Sicket hundliv

Alla inlägg den 5 juni 2009

Av Ann - 5 juni 2009 01:44

I tisdags kom han äntligen hem, efter drygt 4 veckors frånvaro.

Han har hunnit med, Stavanger,Lofoten,Holland,Köpenhamn,Saudiarabien och Grekland under dessa veckor.

Present fick vi också, Daniel fick kläder ochjag fick ett vackert halsband med ett hjärta på som det är ett antal skimrande stenar på :-)

Nu blir han förhoppningsvis hemma till den 14/6 då han antagligen far till Grekland igen,så midsommar blir antagligen utan honom :-(

känns lite ovanligt,då vi alltid har firat ihop i 18 år. Men det går väl det också,bara jag får lite sill och färskpotatis så ska jag nog överleva :-)

Igår hade vi en lite pyssel i sovrummet........ ha ha, grillade gjorde vi på kvällskvisten , nu menar jag faktiskt pyssel med det sista efter min målning och tapetsering.

Idag var vi en sväng till Borlänge och handlade diverse saker, såsom en ny och BRA dammsugare som verkligen suger ordentligt.


Imorgon bitti ska jag vara hos tandläkaren på Falu lasarettför att starta behandlingen av min tandläkarskräck, det kommer att bli intressant, men jag hyser största fortroendet för de som ska hjälpa mig att komma över denna skräck. Blir väl kanske inte mycket sömn i natt... men men.

Sen efter det så ska vi en sväng till Ikea i Valbo för att kolla in garderober till sovrummet. Så dte blir min belöning om jag är duktig hos tandläkaren :-)


Nedan är det lite kort från Mikael's äventyr den senaste månaden.


Natt natt



Ovido - Quiz & Flashcards