Sicket hundliv

Direktlänk till inlägg 5 februari 2007

Aj aj

Av Ann - 5 februari 2007 21:47

Idag kan jag bestämt konstatera att åka sopsäck är inget för mig.Aj aj vad jag är öm där bak,och min kassa axel är numera ännu mer kass,måste bero på mitt hejdlösa viftande då jag for nerför backen.Så nu är det lugn som gäller för den attans axel ett tag framöver.Men det var i alla fall skoj så länge det varade.Man behöver allt ha en adrenalin kick med jämna mellanrum.Kom att tänka på ett ordspråk: Lev livet för fan innan fan lever livet med dig.Så sant som det är skrivet eller vad säger ni där ute i cyberrymden...

 
 
Ingen bild

millis

6 februari 2007 10:28

"det som inte dödar härdar"
Måste testa säckåkningen när jag blir frisk.
Det verkar vara värt lite ömma skinkor!
he he

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 12 januari 2010 23:05

                             

Av Ann - 10 januari 2010 18:56

Av Ann - 21 oktober 2009 22:05

Fick nyss några foton från "gubben" min som är i Bergen och jobbar.         ...

Av Ann - 14 oktober 2009 00:23

Lätt som en plätt tyckte Esther Å detta med...   Full fart     Eter är tarv på godis                            ...

Av Ann - 13 oktober 2009 15:23

  Eter & Esther   Maria, Esther & Eter (snygg svansföring eller....   Å hej å hopp       Å så vart Eter akut trött :-)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards