Sicket hundliv

Direktlänk till inlägg 17 februari 2007

Snörvel

Av Ann - 17 februari 2007 11:28

Ja, då var det dags igen för en ny förkylning, som sonen kommit hemdragandes med från skolan.Tror bestämt att jag får skaffa han en övernattningslägenhet i Borlänge så han kan stanna kvar där i karantän då han blir sjuk.Det är ju en aningens drygt detta med att hosta och snörvla då man har ett gäng hundar som då inte tar häsnyn till att man inte är så värst pigg.Men det är ju självförvållat så det är bara att lunka i sakta mak uti skogen och frisk luft skadar ju inte heller.Likaså blir i alla fall jag enormt sugen på snask då jag är förkyld,och har man inget hemma så blir det ju ännu värre,konstigt fenomen detta.Så jag har just nu bestämt mig för att göra "gammelmosters" gräddkola....smaskens kan jag säga om jag nu lyckas vill säga utan att det bränns fast eller blir lika hårt som asfalt.Så till kvällen blir det förhoppningsvis myskväll med tv och gräddkola.Är ju ensam igen denna helg då både gubbe och son jobbar.Så håll tummarna för att mitt kola kok blir lyckat, för annars får det väl bli något så torftigt som en knäckebrödssmörgås :-)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 12 januari 2010 23:05

                             

Av Ann - 10 januari 2010 18:56

Av Ann - 21 oktober 2009 22:05

Fick nyss några foton från "gubben" min som är i Bergen och jobbar.         ...

Av Ann - 14 oktober 2009 00:23

Lätt som en plätt tyckte Esther Å detta med...   Full fart     Eter är tarv på godis                            ...

Av Ann - 13 oktober 2009 15:23

  Eter & Esther   Maria, Esther & Eter (snygg svansföring eller....   Å hej å hopp       Å så vart Eter akut trött :-)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards