Sicket hundliv

Alla inlägg den 11 januari 2008

Av Ann - 11 januari 2008 12:18

Nu har jag blivit slö på detta med bloggning tror jag bestämt.

Norge resan gick bra, åkte 8 på tisdag morgon och var hemma 4 på onsdag morgon,vad skulle jag göra utan Mikael, han körde hela vägen. Jag är ju inte alls förtjust i att köra eller åka bil på vintern då det är halt, så det är en pärs kan jag säga. Men det gick som sagt var bra, förutom att jag fick en enorm huvudvärk då vi äntligen var hemma igen och jag kunde slappna av.

Ally blev parad med Pacco vom Nadelhaus,så nu är det bara att hålla tummarna att det tog sig.


Imorgon är det träff i "Klacken" som gäller med "gänget" och det ser vi framemot.

Nu ska är det skogspromenad som gäller och lite träning.


Ha det...... 




Ovido - Quiz & Flashcards