Sicket hundliv

Alla inlägg den 24 januari 2008

Av Ann - 24 januari 2008 10:24

händelsefattigt just nu :-)

Mikael den stackarn vart kallad till sågen i tisdags kväll, stämplade in 21.52 och stämplade ut igår onsdag kl.15.55 , gissa om han somnade sött i sin kära fåtölj igår. Och nu är han på sågen igen :-(


Igår pratade jag med Åsa och vi kom in på vitvaror av en underlig anledning och hur de kan paja vid de mest olämpliga tillfällen.

Och vad tror ni hände igår kväll då: jo , jag hade kört en tvätt och slängt det i tumlaren och sen efter 10 minuter så känner jag en konstig doft, luktade som bränd permanentvätska, minsann var det inte tumlaren som hade blivit en aningens för het, kan säga att det bokstavligen bolmade rök ur den då jag öppnade luckan,tvätten luktade bränt,lukten riktigt stack i halsen.

Nu är det ju tur att jag aldrig lämnar tumlaren på och åker bort, för har jag gjort det så hade det med stor sannolikhet börjat att brinna.

Men den har ju snurrat några månvarv sen starten, så det är väl inte konstigt alls. Och jag har alltid varit noga med rengöringen av den, så det var rätt och slätt utmattning som tog livet av den.

Så nu blir det till att ta till tejp för att få bort hundhåren ett tag framöver :-)


Så nu vart det lite bloggat .................

Ovido - Quiz & Flashcards