Sicket hundliv

Direktlänk till inlägg 14 juni 2009

Trött trött på regn

Av Ann - 14 juni 2009 22:16

+5 grader och ett evigt regnande har det varit/är det idag,fy rutten säger jag.

Midsommar är det ju nästa helg, så man får väl hålla tummarna så hårt det bara går att det blir sol och värme. 


Ja, då har gubben farit igen, men denna gång så kommer han hem igen i veckan.....hurra hurra. Så vi får då fira midsommar tillsammans.

Sen far han antagligen till Grekland igen och sen blir det en tur till Saudiarabien igen, och sen har han semester i hela tre veckor. Då blir det först en tripp till Norsk Vinner och veckan därpå är det SSM som gäller,och i år ska ju även sonen med för att ställa hundar. Vi får innerligt hoppas att det är sommar väder då, vore ju INTE så roligt med hällande regn, då man ska skubba runt ringen ett antal varv, kan ju bli lite halt annars och jag skulle antagligen halka och kana som en pingvin på magen :-) 


Nej nu ska jag kvällspinka vovvarna i den ljumma sommarkvällen ..... ha ha

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 12 januari 2010 23:05

                             

Av Ann - 10 januari 2010 18:56

Av Ann - 21 oktober 2009 22:05

Fick nyss några foton från "gubben" min som är i Bergen och jobbar.         ...

Av Ann - 14 oktober 2009 00:23

Lätt som en plätt tyckte Esther Å detta med...   Full fart     Eter är tarv på godis                            ...

Av Ann - 13 oktober 2009 15:23

  Eter & Esther   Maria, Esther & Eter (snygg svansföring eller....   Å hej å hopp       Å så vart Eter akut trött :-)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards