Sicket hundliv

Direktlänk till inlägg 18 januari 2008

Bläää

Av Ann - 18 januari 2008 12:29

Nu har det varit trögt på bloggandet :-)

Inspirationen är inte på topp, jag vill ha lite sol :-)

Vädret är ju minst sagt sååååå tråkigt, ena dagen regn och slask andra dagen 

- grader. Måste ha blivit någon miss, trodde att det var meningen att när det är vinter så ska det vara vinter.

Jag blir att känna mig som ett utskitet äpple (citat; Camilla :-), man är ju för sjuttsingen trött jämt :-(

Tur att hundarna finns säger jag annars hade man väl gått i ide :-)  



 
 
Hillbergskan

Hillbergskan

18 januari 2008 13:14

Hej hopp! Ja, utskitet äpple var namnet;) Är såååå jädra trist med detta sk*tväder. Men, man får göra det bästa av det. Som Cayenne, jaga ett rådjur kanske.....*suck* Hon håller mig sysselsatt i alla fall;)
Nu ska jag gå och duscha efter en hård arbetsdag!
//Hillbergskan, vil också ha sol och/eller vinter;)

http://medlem.spray.se/asco

 
Ingen bild

Madde

18 januari 2008 15:26

Ja visst e det konstigt väder, men just nu e det minus grader å det snöar på ganska bra, men om det får ligga kvar va ju en annan sak:-). Vi ska ta å åka till badhuset å bada lite, Tuwa tycker det e kul iaf, å vi får ju basta lite;-). Ha en bra helg kram från bärge

 
millis

millis

18 januari 2008 17:32

Ingen ordning alls på vädret. Min teori är att moder jord har kommit i klimakteriet.
Håller ni med?

http://www.123minsida.se/bentley

 
Ingen bild

Madde

19 januari 2008 09:27

Låter som en trolig teori;-)

 
Ingen bild

Hillbergskan

19 januari 2008 09:32

MADDE!!! Ta du din bastu och....:) Men akta dig, rätt vad det är står jag och Norellskan på bron och vill basta hos er;) Så se upp för sjutton gubbar *asgarvar*
//Hillbergskan, kan iof basta på jobbet....(hur kul är DET då?)

 
Ingen bild

Hillbergskan

23 januari 2008 14:24

NU får nog Norellskan ta och blogga lite! SÅ händelsefattigt är det inte ens i Dala-Floda! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 12 januari 2010 23:05

                             

Av Ann - 10 januari 2010 18:56

Av Ann - 21 oktober 2009 22:05

Fick nyss några foton från "gubben" min som är i Bergen och jobbar.         ...

Av Ann - 14 oktober 2009 00:23

Lätt som en plätt tyckte Esther Å detta med...   Full fart     Eter är tarv på godis                            ...

Av Ann - 13 oktober 2009 15:23

  Eter & Esther   Maria, Esther & Eter (snygg svansföring eller....   Å hej å hopp       Å så vart Eter akut trött :-)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards