Sicket hundliv

Alla inlägg den 4 april 2008

Av Ann - 4 april 2008 23:04

Idag har sambon krälat under bilen, då den började att låta som en rallybil häromdagen när jag hade varit ute med en av jyckarna. Stackars sambo som kom hem från Norge igår kväll efter en tuff arbetsvecka och det första han måste göra är att laga min bilfan ;-( men utan att risk för att både jag och hundarna ska bli döva så var det ett måste. Ska ju också åka till Norge i ottan på tisdag morgon för att para en av tikarna och då tror jag säker att både jag,vänninan och hunden hade blivit lomhörda, jag hör ju dåligt i vanliga fall också ;-) så där har han legat och krälat idag den stackarn, iofs så tog han en liten break och tog ut hojen för första gången i år och skulle susa iväg på en tur, men vad händer joooo det börjar att spöregna efter ett par mil så det var bara att vända och åka hem igen ;-( vart en kort första tur i år.

Ja ja värre saker har ju hänt, bilen vart då fixad iaf.....tror jag :-)

Imorgon ska vi till Hofors och träna hund och det kommer att bli skit skoj, får även träffa lite nya bekantskaper också, det är alltid trevligt.

Grillning blir det också, "Hillbergskan" är så gullig att hon kört ut en STOR grill dit vi ska vara,och jag hoppas att hon har gjort sin utlovade soldans, så vi får soligt och varmt, för annars ska hon allt få på moppo ha ha.

Nu ska jag iaf ta tidig kväll och gå och mysa med gubben min ;-)

men allra först blir det en avsugning.....................så jag slipper grus i sängen ;-)


Natti natti


Av Ann - 4 april 2008 00:01

Hmmm undrar om jag kan krypa in där

Ovido - Quiz & Flashcards