Sicket hundliv

Alla inlägg den 8 april 2008

Av Ann - 8 april 2008 11:12

En blondin var på ett gym och iakttog en bodybuilder som tränade.

- Booom!!! sa bodybuildern och slet av sig tröjan!
- Vad är det där? frågade blondinen.
- DET ÄR 70 KILO DYNAMIT, BABY!!!

Boom!!! sa bodybuildern och slet av sig sina byxor.

- Vad är det där på dina ben? frågade blondinen.
- DET ÄR 70 KILO DYNAMIT, BABY!!!

Boom!!! sa bodybuildern och slet av sig sina kalsonger.
Då gav blondinen ifrån sig ett skri och sprang i panik ut ur gymmet.
Bodybuildern sprang ikapp henne och frågade varför hon sprungit sin väg.

- Jag ville inte vara i närheten av all den där dynamiten när jag såg att stubinen var så kort...

Av Ann - 8 april 2008 11:09

Ett par - inte precis några ungdomar längre - besökte doktorn vid vårdcentralen i småländska Gällaböke.

Doktorn frågar:

- Vad kan jag hjälpa er med?

Mannen tar då till orda och undrar :

- Skulle du inte kunna titta på hur vi älskar?

Doktorn blir visserligen något förvånad men går med på det.

Efter akten säger doktorn:

- Jag kan inte se något fel. Sättet ni älskar på verkar ok. Men besöket kostar 150:-.

Detta upprepas med jämna mellanrum under en tid. Paret älskar utan besvär, betalar 150:- för läkarbesöket och lämnar vårdcentralen efter lugnande besked från doktorn.

Men slutligen måste ändå doktorn fråga vad som är fatt:

- Vad är det för symptom ni upplever och varför vill ni att jag skall titta när ni älskar?

Då svarar mannen:

- Vi vill egentligen inte ha svar på något. Men hon är gift så vi kan inte gå hem till henne. Jag är också gift så vi kan inte gå hem till mig. Att hyra en stuga kostar 300:- och ett hotellrum 450:-. Här behöver vi bara betala 150:- och jag får tillbaka 100:- från sjukförsäkringen. Dessutom har doktorn tystnadsplikt och snart så får jag ett frikort.

Av Ann - 8 april 2008 11:08

Den äkta mannen går in i sovrummet, där håller hans fru på att packa en resväska.

- Vad ska du göra? Frågade han.

- Jag ska flytta till Stockholm. Jag har hört att på Malmskillnadsgatan får de prostituerade 2000 kronor för det som jag ger dig gratis.

Senare på kvällen får frun se maken packa sin resväska. När hon frågar vad han ska göra, svarar han:

Jag följer med dig till Stockholm. Det ska bli mycket intressant att se hur du ska klara dig på 4000 kronor om året.

Av Ann - 8 april 2008 00:24

Kanske nåt att ha....eller

Av Ann - 8 april 2008 00:18

Lite udda ställning att sova i......men inte om man heter Zeke

Ovido - Quiz & Flashcards