Sicket hundliv

Alla inlägg under april 2008

Av Ann - 4 april 2008 00:01

Hmmm undrar om jag kan krypa in där

Av Ann - 3 april 2008 23:59

Kliar i tänderna gör det också

Av Ann - 3 april 2008 23:57

En liten mini som sitter och funderar...

Av Ann - 3 april 2008 23:53

Var en sväng till Ewa i Mockfjärd idag (Kennel Laiza's) och checkade av lite ang Setter utställning i Bjursås den 14/6. Hon har ju irländska små bebbar som är 6veckor,se och njut.

Av Ann - 3 april 2008 01:14

Där satt han fem kvällar i rad i baren. Varje kväll var likadan, den ena pangbruden efter den andra kom in på baren och gled fram till denne lille tjocke, flintskallige, orakade, illaluktande lille gubben. Efter att ha växlat några ord med “monstret” försvann de in i ett rum bakom bardisken, efter en stund kom de ut igen och bruden försvann med ett leende på läpparna. Efter femte kvällen var det en annan av barens stamgäster som gick fram till bartendern och frågade:
- Otroligt, fem kvällar på raken och bara en massa pangbrudar, vad ser dom hos det lilla monstret, vad har han för hemlighet egentligen?
- Jag vet inte, svarade bartendern. Han har inga stålar, han kan inte snacka och han ser ju inte klok ut. Det enda han gör är att han sitter där och slickar sina ögonbryn…

Av Ann - 3 april 2008 01:10

Det var en gång en riktigt gammal man som var på en pensionärsdans. Problemet var att han inte hade haft sex på mycket länge. Han hade dansat med alla gamla tanter hela kvällen, men inte fått napp. Frustrerad gick han till slut fram till en gammal tant och sa, "Jag har inte fått något hugg på hela kvällen. Skulle du kunna tänka dig att rulla runt i sänghalmen med mig? Du får 200 spänn! "OK! Jag är inte den som tackar nej till 200 spänn", säger käringen. De tar färdtjänst hem till honom och efter ett kort förspel drar de sig in mot sängen. Han njuter verkligen av sexet och kan inte låta bli att bli förundrad över hur trång hon är, trots hennes ålder. Han antar att hon är oskuld. Efter den underbara akten, rullar han av henne och pustar "Wow damen, hade jag vetat att du var oskuld skulle du fått 500 kr." Förvånad svarar hon, "om jag vetat att du faktiskt skulle få stånd, hade jag tagit av mig trosorna!"

Av Ann - 3 april 2008 01:03

Frun till mannen:
-Vad ska jag göra för att få större bröst?
-Du kan ju gnida dem med toalettpapper några år.
-Toapapper?
-Ja! Det funkade ju på arslet ditt!


Det är inte toppen på snoppen som gör susen i musen, utan såsen i påsen och det är poängen i sängen...


Vad heter den rynkiga skinnet längst ut på mannens penis som far upp och ned när man har sex?

Kärringen!!!

Av Ann - 3 april 2008 01:02

Ornitologerna slår larm!!!
En mindre gon-orre har setts i södra sverige. Fågeln är mycket farlig och känns lättast igen på lätet:
Svid-i-pick svid-i-pick.

Ovido - Quiz & Flashcards