Sicket hundliv

Alla inlägg den 9 december 2007

Av Ann - 9 december 2007 20:21

Av Ann - 9 december 2007 20:17

Av Ann - 9 december 2007 11:20

och känner mig lite piggare som tur är. Igår var det febrigt,frossa och jag bara sov och sov. Bäddade ner mig på en tjock madrass i sonens rum och där sov jag så gott som hela dagen. Vaknade till en sväng på eftermiddagen av att hundarna skällde, men fattade nada och somnade om. Men jag fick veta varför då jag lyckades att pallra mig upp vid halvsex snåret, på verandan stod en jättekorg med en massa godsaker i och på kortet stod det följande:

"God Jul, Tack för all tid och hjälp med hundarna,Kramar,Sanna,Devil,Carro,

Manne,Bitchen,Madde,Henrik,Cody". Tack så hemskt mycket, ni är då för "goa" ni. Kommer så klart att bli träningar regelbundet,för det blir ju "fight" om kennel bucklan 2008 :-) . Jag ska göra mitt yttersta för att bli av med denna bacill, så att vi kan träffas snart igen. Så nu ska jag gå ner och fixa mig lite varm dryck, kanske lite av glöggen :-)


Tack än en gång

Ovido - Quiz & Flashcards