Sicket hundliv

Alla inlägg den 16 december 2007

Av Ann - 16 december 2007 11:12

-11 när jag vaknade vid 8 och det ser ut att bli en strålande vinterdag....härligt :-)

Nu ska det snart packas in några yrväder i bilen för att fara till "Klacken" och träffa gänget. Daniel har tagit rälsbussen upp till Äppelbo, för han och Micke ska på Flottaren i Vansbro och äta julbord . Så middag slipper jag att laga idag .....hurrraaaaa, det kan ju vara skönt för omväxlings skull.


Ha en strålande dag....................

Av Ann - 16 december 2007 00:41

trissor, jag lyckades också elda så det blev hett minsann, har nu 31grader i köket (svetten dryper). Och nu är det ju meningen att jag ska gå och lägga mig för att sova, så jag får väl be Micke om ursäkt för mitt påhopp ang. hans eldning,jag kan ju också :-)

Jag fryser då inte ihjäl iaf , snarare så blir det väl ett väldans truls av sängkläderna igen. Kaminen är lite svår att reglera om inte omöjligt :-)

Imorgon blir det träning i "Klacken" med gänget , och nästa helg blir det utdelning av Kennelpriset till en viss "Lurka" och hennes Bepply.

Och snart blir det ju ett nytt år med nya utmaningar och det ser vi framemot. Men nu är det iaf sängdags för "Norellskan"


Godnatt världen.......ZzzzzzZzzzzzz

Ovido - Quiz & Flashcards