Sicket hundliv

Alla inlägg den 28 december 2007

Av Ann - 28 december 2007 23:49

Imorgon blir det en tur till Biltema i Västerås,har fått i uppdrag av "gubben" att fara dit och köpa stötdämpare m.m då hans bil ringlar sig som en skallerorm i bakkärran. Och blir det nu en tur till Norge, så är det ju bra om bilen är "fit for fight". Så idag blir jag inte uppe som vanligt till två eller tre som jag vanligtvis brukar,har ju en sicken där konstig "nattgen" i blodet och även en "morgongen" måste vara nåt ärfligt :-)

Så imorgon får "koma/wowtrollet" passa jyckarna,förutom Como som får hänga med till storstan för att begränsa bus i hemmet :-)

Imorse hade han medan jag var ute med gäng nr 2 hunnit med att gnaga som en bäver på bordsbenet,tur att man inte har dyra mahoghny möbler säger jag bara :-)

Nu säger jag godnatt iaf .......ZzzzzzzZzzzzzzz

Ovido - Quiz & Flashcards