Sicket hundliv

Direktlänk till inlägg 28 december 2007

Biltema tur

Av Ann - 28 december 2007 23:49

Imorgon blir det en tur till Biltema i Västerås,har fått i uppdrag av "gubben" att fara dit och köpa stötdämpare m.m då hans bil ringlar sig som en skallerorm i bakkärran. Och blir det nu en tur till Norge, så är det ju bra om bilen är "fit for fight". Så idag blir jag inte uppe som vanligt till två eller tre som jag vanligtvis brukar,har ju en sicken där konstig "nattgen" i blodet och även en "morgongen" måste vara nåt ärfligt :-)

Så imorgon får "koma/wowtrollet" passa jyckarna,förutom Como som får hänga med till storstan för att begränsa bus i hemmet :-)

Imorse hade han medan jag var ute med gäng nr 2 hunnit med att gnaga som en bäver på bordsbenet,tur att man inte har dyra mahoghny möbler säger jag bara :-)

Nu säger jag godnatt iaf .......ZzzzzzzZzzzzzzz

 
 
Ingen bild

Hillbergskan

29 december 2007 10:28

ÅÅÅÅH vilken fin bild på framsidan! Han är såååå snygg (och har jädra klipp i tänderna!) Kör försiktigt till Stora Staden nu!
Du, tror det är något "vaj" med Cayenne*blink*! Hon försökte bära en skål med vatten till biabädden idag. Resultatet kanske du kan räkna ut själv va?! Jösses....
Ha det och kramen

 
Ingen bild

Hillbergskan

30 december 2007 18:41

Helluuu;) Förväntar mig heeelt klart en bild under kvällen då;) Är inte LIIITE nyfiken heller.....*asgarv*
Nu ska jag ut till min "Härliga" arbetsmiljö igen....*skratt*
//Hillbergskan

 
Ingen bild

Me again

2 januari 2008 04:20

Det börjar bli dags för en bild nu va?! Har ju HÖRT eländet, nu vill jag SE det också;)
Vi hörs!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 12 januari 2010 23:05

                             

Av Ann - 10 januari 2010 18:56

Av Ann - 21 oktober 2009 22:05

Fick nyss några foton från "gubben" min som är i Bergen och jobbar.         ...

Av Ann - 14 oktober 2009 00:23

Lätt som en plätt tyckte Esther Å detta med...   Full fart     Eter är tarv på godis                            ...

Av Ann - 13 oktober 2009 15:23

  Eter & Esther   Maria, Esther & Eter (snygg svansföring eller....   Å hej å hopp       Å så vart Eter akut trött :-)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards