Sicket hundliv

Alla inlägg den 19 december 2007

Av Ann - 19 december 2007 23:43

Hörru "Hillbergskan" hur har du det med lokalsinnet *skrattar rått men hjärtligt* Björbo var ju där jag tankade då du var här den där helgen på träff. Vi var ju där på dan innan "x-mas" flarrorna korkades upp he he.

Nåväl bara du hittar till "Floa" igen så är det ingen fara.

Blir skoj på lördag gänget ska träffas igen för utdelning av Kennelbucklan,tillställningen kommer att äga rum hos Camilla och jag förväntar ju mig att det blir show av Fille och Eddie, så de har väl repat ordentligt nu får jag hoppas :-) . Från början hade jag ju tänkt att skicka dit ett "strippogram" som skulle överräcka bucklan, men det kanske inte hade varit så lyckat om "knodden" hade öppnat dörren :-)

Men det skulle ju ha varit skoj att sett Camilla's min om jag fullföljt det :-)

Får väl spara det till en annan gång.

Nu ska det iaf snart sovas här i "gårn"


ZzzzzzzzzzzzzzZzzzzzzzzzz

Av Ann - 19 december 2007 13:47

Ikväll är det tårtbakning som gäller, Daniel fyller 18 imorgon hipp hipp hurra.

Tänk vad tiden går fort, tycker inte det var så länge sedan han var en liten "knodd", hittade ett gulligt kort som är taget dec-90 som jag var tvungen att scanna in och sätta in i bloggen :-)

Ovido - Quiz & Flashcards