Sicket hundliv

Alla inlägg den 14 december 2007

Av Ann - 14 december 2007 21:58

Nu har jag varmt inne kan jag säga puhhh, 30 grader i köket.

Kaminen är fruktansvärt effektiv, så nu behöver jag ingen bastu längre :-)

Det är nästan så att man tvingas att gå näck för att stå ut.

Mikael har dock rekordet, han har lyckats med att elda så infernaliskt en vinter att vi hade 37 grader i köket och 27 i sovrummet, men då kan jag säga att man nästan fick panik, sova var så gott som omöjligt, man bara låg och tvinnade slutade med att mina sängkläder låg i ett enda truls, medans Micke sussade så gott bredvid med täcket uppdraget till hakan. Jag undrar hur karln är skapt ?  Själv skulle jag helst vilja ha ett fönster på glänt för att sova bra, men det kommer inte på tal kan jag säga. Tror att jag snart flyttar ut och sover med Quta i hundhuset, där är det då iaf lagom temperatur.

Så om ni kommer och hälsar på, var då beredd att riva av er kläderna för att orka stå ut i värmen :-) annars så flyter ni bort.

Kanske man skulle ha ut lite sand på köksgolvet och ställa dit en yuccapalm och en baden baden, och vips så har jag en egen playa, sen ska det ju så klart vara en röd paraplydrink och en läcker "hunk" som står och fläktar över mig med ett palmblad, låter det bra eller...... he he

Drömma kan man ju iaf :-)



Ovido - Quiz & Flashcards