Sicket hundliv

Direktlänk till inlägg 20 december 2007

Jobbar och jobbar

Av Ann - 20 december 2007 12:24

Denna vecka har jag inte sett Micke så värst mycket kan jag påstå :-(

Han började i fredags som vanligt och kom hem på måndag kväll, var hemma på dagen på tisdag för att sen rycka ut elva på tisdag kväll, kom hem fem på onsdag morgon, sov någon timme åkte igen vid tolv, kom hem vid midnatt,sov och har nu åkt igen :-( , när ett sågverk krånglar så krånglar det med råge ser det ut som. Förhoppningsvis så jobbar sen bara imorgon och på lördag,så jag håller tummarna för att det blir så.

Så det är bara ut och köpa Daniel's julklappar på egen hand, jag som boktstavligen hatar att ut och trängas med folk, den enda tröst är väl att jag har bestämt vad han ska få, men det förvånar mig ju inte ett dugg om jag får jaga runt innan jag får tag på klappen. Tänk om man kunde ha gjort detta långt tidigare, men icke då,samma visa varenda gång.

Så det är väl bara att bita ihop och se glad ut :-)

Någon tårtbakning blev det inte heller igår, då Daniel ville ha min maräng röra istället, inte mig emot :-)


Var ute imorse och tränade lite med Como aka Pingu, tränade inkallning och position. Gick över förväntan må jag säga, han har ju en så pass stor "drive" på bollen så allt blir så pass mycket lättare då. Tog även fram "trasan" en stund och gissa om han tycker att den är skoj :-)

Sen har han ju lite annat sattyg för sig också när vi är ute och går, häromdagen så bet han fast i jackmudden och fick även med lite av mitt skinn, gjorde aj aj, och inte ville han släppa heller, han satt fast kan jag säga ha ha . Men det som inte döda härdar ju ....eller hur.

Väldans bra ordspråk det där.


Nu ska jag pyssla vidare med ditt och datt.....syns senare

 
 
Ingen bild

Hillbergskan

20 december 2007 23:09

Hur i hela friden kan man hamna som reserv TVÅ dagar på raken?! Vad du än gör i morgon, köp ingen Triss-lott.....typ.
Jag är trött redan nu (23,10) och har 7 härliga timmar framför mig;) Vi hörs! Kramen

 
Ingen bild

Ann

20 december 2007 23:13

Ja, det kan man fråga sig, har aldrig hänt tidigare :-( och du har rätt, ska INTE köpa någon trisslott imorgon.
Stackars dig som har 7 långa timmar kvar innan du får sussa ZzzzzzZzzzz

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 12 januari 2010 23:05

                             

Av Ann - 10 januari 2010 18:56

Av Ann - 21 oktober 2009 22:05

Fick nyss några foton från "gubben" min som är i Bergen och jobbar.         ...

Av Ann - 14 oktober 2009 00:23

Lätt som en plätt tyckte Esther Å detta med...   Full fart     Eter är tarv på godis                            ...

Av Ann - 13 oktober 2009 15:23

  Eter & Esther   Maria, Esther & Eter (snygg svansföring eller....   Å hej å hopp       Å så vart Eter akut trött :-)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards