Sicket hundliv

Direktlänk till inlägg 20 december 2007

Yipppeeeee

Av Ann - 20 december 2007 22:54

Micke behöver inte jobba mer förrän på annandagen :-) så nu behöver jag inte ut och trängas med folk själv imorgon.

Ska ju införskaffas julmat också, så det blir väl en heldag på stan förstår jag, längtar redan hem :-)

Nu blir Micke också med på träffen på lördag, så då blir nog Akon glad.

Hoppas att det blir en strålande vinterdag, denna gång ska vi vara i "Dalsängen" i Björbo. "Hillbergskan" kommer redan vid nio snåret och då är det "panna" på med dopp.

På tal om dopp, idag när jag kom in efter promenad med Akon,Ally och Como så hade herr Zeke ätit upp nästan en hel kardemumma kaka som stod på köksbordet, tallriken stod kvar och formen låg prydligt bredvid.

Såg spår av att han stått på kökssoffan och smaskat då den var flyttad och adventsstaken låg på golvet bakom soffan. Jag undrar om Inger och Caramba fick ens smaka en smula :-) för han kan vara rätt så ego och bestämd den herren. Så någon mat fick han inte nu på kvällen och jag kan ju tänka mig att det kommer väl att bli några rastningar under natten...suck. Gott måste han då iaf ha tyckt att det var den rackarn.


Ha en trevlig kväll.........




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 12 januari 2010 23:05

                             

Av Ann - 10 januari 2010 18:56

Av Ann - 21 oktober 2009 22:05

Fick nyss några foton från "gubben" min som är i Bergen och jobbar.         ...

Av Ann - 14 oktober 2009 00:23

Lätt som en plätt tyckte Esther Å detta med...   Full fart     Eter är tarv på godis                            ...

Av Ann - 13 oktober 2009 15:23

  Eter & Esther   Maria, Esther & Eter (snygg svansföring eller....   Å hej å hopp       Å så vart Eter akut trött :-)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards