Sicket hundliv

Alla inlägg den 18 november 2007

Av Ann - 18 november 2007 22:50

Och så var denna helg till ända, är ju inte klokt vad dagarna rinner iväg fort.

Hade en trevlig eftermiddag i "Klacken" idag, då Carro, Manne och Chelsea kom dit, jyckarna  busade som attan. Zeke fick ett av sina "rus" och det är häftigt att skåda, då han sätter fart på sina tentakler, och de andra är låååångt efter , vrålande av frustration för att de inte kommer ifatt honom. Han saktar ner ibland för att de ska komma lite närmare, sen ökar han igen för att riktigt jävlas med dem.

Det spelar ingen roll heller om de försöker att genskjuta honom för han vänder då på en femöring och sen bär det av åt andra hållet.

Zeke är rätt och slätt "The Man" :-)


När jag kom hem så var jyckarna helnöjda, för min del vart det en ny tur med resten av gänget. Det enda kassa idag var att min mobil bestämde sig för att komplett dö, hade den liggandes i bilen när jag var i "klacken" ,och om den nu inte tålde att ligga där och bli lite frusen vet jag inte, död är den i alla fall :-(

Blir väl till att införskaffa en ny förstår jag,eller annars får jag väl skriva till tomten och önska mig en.

Ja, tänk att det är snart jul igen, var ju för 17 hakar nyss midsommar.

Går det så fort bara för att man blir äldre eller .......

Nu är det i alla fall snart dags att gå och attackera kudden känner jag och drömma om Bruno kanske :-)

Dröm sött






Ovido - Quiz & Flashcards