Sicket hundliv

Alla inlägg den 24 november 2007

Av Ann - 24 november 2007 22:24

Bastulös även denna gång också. Men jag ska minsann ta igen det med råge ha ha.

Men jag fick en underbart god middag lagad av Chef alá Hillbergskan.

En fiskgryta med en massa mums i som smaklökarna vart att avguda, det var helt enkelt himmelskt gott. Tyvärr är receptet numera hemligstämplat :-)

Visst vart det vin också och några Bacardi Breezer också , men än står vi på benen så tro då inget annat mina kära vänner.

Vi ska ju om en stund bänka oss vid tv'n för att se en dvd med Robbie, så både jag och Hillbergskan kommer antagligen att sitta som två kompletta fån och dregla framför tv'n. Sen får vi väl se om vi kommer igång med allsången :-) gör vi det så kan jag nog garantera att Daniel flyr fältet, om han nu kommer ur sin World of Warcraft koma vill säga.


Nej nu ni är det dags att gå till Breezern så den inte dunstar.....ha det så bra gott folk....... i bastun eller vad ni nu gör :-)


Rapport om träffan kommer imorgon så håll ögonen öppna.

Ni kan även gå in på "Hillbergskans" hemsida och läsa i hennes blogg och få er ett gott skratt eller två. http://medlem.spray.se/asco/


Där kan ni då läsa om en frenetiskt korvätande Manne som visst är skendräktig :-) + en massa annat skoj.


Skål på er..............

Ovido - Quiz & Flashcards