Sicket hundliv

Alla inlägg den 5 mars 2008

Av Ann - 5 mars 2008 09:05

Ytterligare en strålande dag,fåglarna kvittrar och vårkänslorna spritter i benen.

Allt går betydligt lättare och det är inga problem att kliva upp i ottan.

Hundarna har som vanligt fått sin morgon promenad och frukost.

Idag är det vet.bes på Como då han flyttar till Siljansnäs i morgon.

Visst kommer jag säkert att fälla tårar, men han flyttar ju inte till världens ände och han kommer att få det toppen. Det känns i alla fall bra, då jag har bestämt mig för att minska ner antalet. Det skulle ju vara annorlunda om man kunde klona sig och om dygnet hade några fler timmar så vore det ju inga problems att hinna. Har ju fyra hundar som ska tränas inför tävling och utställning det räcker gott och väl.

Och lilla Lana ska ju också förberedas inför utställnings säsongen.


Det som är bra framöver är att gubben kommer att vara hemma på helgerna så det går att planera olika grejor. Han har ju jobbat helg de senaste 7 åren :-( men nu är det slut på den eran, för han har sagt upp sig på "såga" och kommer att börja sin anställning i Norge den 1/4. Detta känns bra som bara den att vi kan göra något ihop på helgerna Yippeeee.

 Och nu mina kära vänner så vill jag tala om att snart så sätter våra träffar igång igen och nu på ALLVAR, för jag vill se er ute på tävlingsplanen till sommaren hi hi. Kommer mejl inom kort med tid och plats.

Nu ska det drickas kaffe

På återseénde 


Ovido - Quiz & Flashcards