Sicket hundliv

Alla inlägg den 16 mars 2008

Av Ann - 16 mars 2008 23:56

Sonen var och pantade i helgen...... han ville ha skjuts....men jag vägrade

Av Ann - 16 mars 2008 22:53

nu hade nycklarna kommit på villovägar, sa ju att det var senilsnöre som gäller. Så nu ska här köpas en hel hög sådana och delas ut till höger och vänster. Är ju glad att jag inte är ensam om att behöva såna.För nu hade den där jäntslarva förlagt nycklarna till jobbet, som hon var tvungen att ha i ottan imorgon.Som tur är så uppmärksammade en kompis till kompisen att nycklarna minsann fanns där, och det var ju tur. Men samtidigt så hade ju inte den första kompisen en aning om att nycklarna hade blivit avglömda där eller hur nu det var....he he. Undra nu om denna nyckelglömmare känner sig träffad hi hi.

Tror bestämt att den "glömska" kompisen kommer att se ut som en pyntad julgran med alla grejor hängandes i färgglada senilsnören från topp till tå ;-)



Kommer säkert tillbaka en vända till innan det blir nana av ......


Av Ann - 16 mars 2008 19:25

Glömde ju berätta att jag fick rapport från Como idag.

Hans första vecka som kontorshund med sin nya husse hade gått super bra.

Däremot så hade han väl gjort lite bus hemma, då husse skulle gå till affärn.

De är så nöjda med honom, men å andra sidan hur skulle man kunna vara annat än nöjd med "mammas kille" ;-)  Puss på dig Como



Av Ann - 16 mars 2008 19:18

Är ibland intressant att lyssna på grabbarna när de sitter och spelar (har min dator i rummet bredvid) Snacka om ramsor de kan få till när det hettar till i spelet vid en raid och någon spelare inte gör som de vill, ja då blir det ramsor kan jag lova. Får höra ord som jag aldrig trott funnits ;-)


Nej, nu kallar dajmen........mums 

Av Ann - 16 mars 2008 19:09

Int blev de nå fotografering av hundarna heller, det vart lite krattning och lite ditt och datt istället innan gubben for. 

Och nu ska jag gå och göra lite dajm,en önskan från sonen, som sitter vid datorn så klart och är i WOW världen,har en kompis här också som inte är i ett lika koma tillstånd då jag iaf hör att den killen pratar ha ha. 


Syns senare  


Av Ann - 16 mars 2008 10:26

Nu är det dags för en kupp och en macka,hundarna har fått sina promenader,hundgårdarna är rensade,diskat,dammsugit och lagt i en tvätt,tänkte passa på att hänga ut den för SOLEN skiner JU Yipppeeee.

Ska fota hundar idag,passa på innan gubben åker iväg igen på eftermiddagen.


Just,ja....nog tycker jag att rätt låt vann igår allt.....gillar den, har fastnat i skallen. Fick jag det sagt också.......ha de


Ovido - Quiz & Flashcards