Sicket hundliv

Alla inlägg den 13 mars 2008

Av Ann - 13 mars 2008 18:16

den dag jag är död......kom på det idag, varför det får visa sig då ;-) känns ju lite fränt ha ha 



Av Ann - 13 mars 2008 16:05

var det idag igen.....suckar tungt.

Tog en kupp kaffe med nya grannen på förmiddagen,mycket trevligt.

Sen ringde gubben och talade om att han kommer inte hem idag som var sagt utan imorgon kväll ;-( blir jag förvånad ......näääää inte ett dugg.

Hinner väl umgås lite iaf under helgen innan han drar igen på söndag eftermiddag, livet är allt bra mysko eller ??

Ser framemot att träffa hundgänget i helgen, ni är ljuspunkten i min annars så inrutade vardag :-)


Kram på er 

Av Ann - 13 mars 2008 01:39

Har suttit och fixat med hemsidan och trodde ju att jag skulle bli trött och gå och nana, men icke då The nightowl har tagit över nu. Tittar på klockan och den är 01.41 bara några timmar kvar innan huligan Lana sätter igång med att låta illa ;-) . Jag har en mysko gen i mitt blod,då jag är både är kvälls/natt och morgon pigg,konstigt att sådant nedärvs,kanske någonting att googla om.

Imorgon/idag skulle det visst dimpa ner snö, men tack och bock då ;-( räcker det inte med blötan som redan finns i marken. 

Vill inte ha nån mer nederbörd och hör sen.


P.S Millis jag ser dig allt hi hi hi


Nu lär jag väl försöka förpassa mig ner till sängen 


Natti natti 


Av Ann - 13 mars 2008 00:08

några drink recept inför helgen som jag hittade på nätet,håll till godo ;-)

Screwdriver

  • 17 cl Vodka
  • 1 st Apelsinklyfta
  • Häll vodkan i halsen och titta på apelsinklyftan

Tequila Sunrise

  • 1 liter Tequila
  • Drick tequilan
  • Slut ögonen
  • Vakna i sol- eller trappuppgången

Pajala Sunrise

  • Ett glas hembränt
  • En skiva falukorv

Skebergs Express

  • 2/3 hembränt blandas med 1/3 Explorer
  • Detta görs för att man skall kunna kalla det för grogg

Vargtass

  • 1 liter Vodka
  • 1 st Lingon
  • Lägg lingonet i vodkan och rör om
  • OBS! Om lingonet får ligga i för länge riskerar drinken bli lätt fruktig!

Natti natti


Ovido - Quiz & Flashcards