Sicket hundliv

Alla inlägg den 22 mars 2008

Av Ann - 22 mars 2008 11:39

Detta är för jävligt, så gå in och skriv under.



http://www.namninsamling.com/site/get.asp?enayatulla_adel

Av Ann - 22 mars 2008 11:21

Solen skiner hurrrrraaaa, tror jag tar en liten tur på kvast f*n idag, men nöjer mig med en kort sväng denna gång,stickorna är borta så det är bara att på det igen ;-)

Vaknade vid 3 snåret imorse då en av huliganerna var kissenödig,så det vara bara att kliva upp och gå ut en sväng, somnade sen om och vaknade vid 6, tog en skön skogspromenad med att par av jyckarna,fugglarna kvittrade, var bara så härligt,hem bytte till nästa gäng, kan ju inte klaga på att man inte får motion. Nu fattas det bara att jag kan lägga av med rökningen,har provat och provat men hittills ingen lycka, så om det är någon som har nåt tips hur man kan sluta med dessa sabla giftpinnar så vore jag tacksam ;-)

Idag blir det påskmiddag hos mina föräldrar,så jag slipper att laga mat idag Yipppeeee.Gubben är ute i sin lilla verkstad och målar och grejar med en av hojarna, han är ju ledig nu till måndagen den 31/3 och det hör ju inte till det vanliga kan jag säga att ha honom hemma så länge ;-) 

Nu ska jag ta ytterligare en skogspromenad innan det är dags för avfärd till påskmiddagen.


Kommer tillbaka till kvällen......mätt och belåten 

Ovido - Quiz & Flashcards