Sicket hundliv

Alla inlägg den 8 mars 2008

Av Ann - 8 mars 2008 06:41

Igår flyttade Como till fam.Holm och han kommer att få det så bra,kändes inte så hemskt som jag trodde att det skulle göra, visst kom tårarna när de hade åkt. Men "lillkillen kommer ju att få det toppen och Siljansnäs är ju inte 100mil härifrån heller.

Datorn hade lust att starta igen igårkväll, så nu ska jag BRÄNNA innan det händer igen.Tänk att man kan vara så pass beroende av en plast burk med en massa grejs inuti......sjukt är det allt.

Var så arg på skiten igår att jag tog en tur till affären med den grön/gula skylten och rev åt mig en Kahlua. Så sagt och gjort så blev det några glas med White Russian, snurrade t.om till i skallen ha ha. Fast sen hade det en uppiggande effekt, så jag kom inte i säng förrän vid 03.15

Och Lana är ju den som tycker att sovmorgon är överreklamerat, iofs så spelar det ingen roll för jag är ju både "nattuggla" och morgontupp". Så nu har jag varit ute på min första morgon promenad och det är så tyst och fridfullt ute i skogen. Och nu blir det en kupp och en cig (skitnyttig är jag också ha ha)


Kuckeliku klockan är snart sju


Ovido - Quiz & Flashcards