Sicket hundliv

Alla inlägg den 21 mars 2008

Av Ann - 21 mars 2008 21:53

ska jag gå och sussa nu.....det ni....nattugglan är pömsig och har en inte så trevlig nack och huvudvärk.Min käre gubbe masserade nacken på mig,men det höll på att sluta med en rak höger då det gjorde så in i böveln ont,vart ju liiiiite bättre men inte bra. Så nu går jag och sussar och drömmer förhoppningsvis nice drömmar ;-)


Jag är säkert tillbaka här imorgon,pigg och nyter...........natti natti på er gott folk som läser min blogg 

Av Ann - 21 mars 2008 19:34

Nog har du rätt "Hillbergskan" i att man får stickor i arslet av kvast f*n.

Har dragit ur stickor den senaste timmen och fler lär det bli, nu kom jag ju inte hela vägen till "Blue Hills" då GPS´n på kvast f*n bestämde sig för att strejka , kom bara till Arvika och där blåste det så in i vassen kallt att jag landade och tog en taxi hem igen. Kissemissen hoppade av redan i Malung,det drog för mycket där bak, så han sitter på lugnet och käkar gravad lax. 


Nu ska här fortsättas att dra stickor .............cya  



Av Ann - 21 mars 2008 00:01

Kvast h******t vägrar att lyfta från marken, så jag blir nog lite sen med att komma iväg,räknar med att komma iväg vid 7 snåret imorgon bitti så spar lite rajtan tajtan till mig där uppe på "Blue Hills" .

Måste bara stanna till i Torsby en vända innan, men sen kommer jag på min ettrigt snabba kvast,det kommer att slå lågor om den kan jag lova(om jag nu får liv i den vill säga ha ha), så hör upp nu skogstroll,fillifjonkan,tindra och alla ni andra kvast hildor,jag kommer, så spar en sicken där exotisk paraply drink till mig och slit nu inte ut "hunken" som visst ska finnas där som en sån där fjäderviftare vid baden baden stolen.


Flying high...........cya  



Ovido - Quiz & Flashcards