Sicket hundliv

Alla inlägg den 9 mars 2008

Av Ann - 9 mars 2008 22:53

Då var man "gräsänka" igen då och denna gång ev. i nästan 2veckor. hmm undrar hur han ser ut nu igen ha ha. Skitväder vart den nu på kvällen också, spöregnade då jag var ut för en stund sedan...........FY FÖR DEN LEDE.....KLAFFSIGT VAR DET OCKSÅ..........nu blir det att gå åt massor med handukar, då hundarna blir liiiiite blöta och leriga...........STOR SUCK.

Nu är vi en hel massa folk och fä som vill ha sol ............SÅ DET SÅ.


Så vad har hänt i helgen då, förutom att jag kastade mobilen i hundarnas vattenskål igår kväll ,inte med flit förstås är ju bara lite fumlig i mina nävar Grrrrrr, är ju måttligt irriterande kan jag säga utan att överdriva.

Tur att man har några på lager,tror jag sätter fast kardborre på allt + i handflatorna, då skulle det väl vara f*n om jag inte kunde hålla fast i grejerna.

Kan ju säga som så att jag tappar ett glas eller nåt så gott som varenda gång jag diskar, har tänkt miljoner gånger att jag ska införskaffa en hel servis i plast istället. Min fumlighet beror ju på den kvarvarande "deffekten" jag har i den högra handen (vänstern är ju åtgärdad) men det blir åtgärdat detta år har jag blivit lovad av "fabbo" doktorn (en snäll prick det där).

Nu ska "lurka" gå och sova om ett litet tag, för "lilllurka" sätter ju igång och vrålar i högan sky i ottan, så här behövs då rakt ingen väckarklocka kan jag säga. Den lilla "norskan" är envis som en ilsket röd gris ha ha.


Natti natti

Ovido - Quiz & Flashcards