Sicket hundliv

Alla inlägg den 26 mars 2008

Av Ann - 26 mars 2008 20:24

blir det tamej sjutton alldeles snart ;-) känns som om jag gärna offrar mig att sätta tänderna i en Baithlam ......mums.


Av Ann - 26 mars 2008 12:51

att man får lite gjort om man går upp fyra på morgonen ;-)

Tvätten är avklarad,dammsugit och diskat, har t.om varit så hurtig att jag strykt lite sängkläder,är ju inte min favoritsyssla kan jag ju villigt erkänna, men nu hade jag lust....hmmm konstigt. Nu ska jag åka ut i skogen med det gråa yrvädret,kanske kan få till några bilder (om hon kan hålla sig still så pass att kameran hinner med ;-) annars blir det väl några gråa fartsträck....som vanligt. Gubben och hans brorsa har nu kommit fram till Kalmar så jag gissar att brorsan är ute och provkör det "feta bygget", vi får väl hoppas att han blir nöjd så de inte har åkt 51mil (enkel) i onödan.


Nej, nu kallar skogen............ 

Av Ann - 26 mars 2008 04:50

Gubben har precis farit till Kalmar med sin brorsa som ska kolla på hoj, så det var bara att kliva upp då huliganerna vaknar ju och vill ut,de skiter fullständigt i att klockan är fyra på morgonen och fortfarande mörkt.

Med andra ord så är det bara att klistra ett leénde på läpparna ta några tidigare skogspromenader,inte ens "fugglarna" är ju vakna,för det var alldeles knäpptyst i skogen.Nu ska jag bara ta en kopp kaffe och spatsera ut en vända till, om jag sen går och lägger mig igen är inte så troligt,blir bara seg om jag skulle somna om i några få timmar,får väl ta fram knypplingen eller dylikt ;-) eller kanske ta reda på tvätten sen igår,finns ju alltid saker att göra.


Nu till kaffe "kuppen"........ha det så länge tills vi "hörs" igen 


Ovido - Quiz & Flashcards