Sicket hundliv

Alla inlägg den 12 mars 2008

Av Ann - 12 mars 2008 22:56

Jag hittade bland alla kort;


"My angel comes in sleep each night

To bathe my soul with heav'nly light

and to imprint upon my heart

the need,on waking,to impart

Real friendship to each soul I meet

and the divine in each to greet"


 John Jocelyn

Av Ann - 12 mars 2008 22:54

i färd med att stjäla farmors handväska.....hmmm....knodden är jag och detta kort är bland de få som finns av mig sen jag var mini......undrar varför.


Av Ann - 12 mars 2008 22:44

Och här var det crossåkning som gällde några år senare.

Av Ann - 12 mars 2008 22:40

Nu har jag fått "flög" för sedan jag hittade papperskassen med kort så tog nostalgin över ;-)  minnena kommer ju tillbaka.

Detta är Daniel -99 ( 9år gammal) skulle ut med "farsan" och åka hoj.

Av Ann - 12 mars 2008 18:39

en sak,kollade mejlen nyss och hade fått ett mejl från gratistipset.nu och hurra vad glad jag vart då det stod att jag kunde få en stringtrosa och t.om en överraskningsstring för 0kr ...det bästa som hänt på länge må jag säga ha ha.

Och tar jag del av detta fantastiska erbjudande så är jag också med och tävlar  om en Nokia 5310. Helt makalöst otroligt, en string med broderade löv på , precis vad jag alltid har önskat mig, tack ......ha ha ha  

Av Ann - 12 mars 2008 18:28

då var hundarna motionerade och avspolade,Melvin fick dock ett riktigt schampo bad då han var lite mer lerig,han är ju inte en Setter för intet,de älskar ju allt vad lerpölar heter. Så nu blir det cykelmotion med honom fram till midsommar,då förhoppningsvis det har torkat upp ;-)

Så nu är det tvättning av badlakan som hägrar på kvällskvisten.


Jag,Caramba och Lana stötte på en häst i skogen idag,grannen var ute och tömkörde,hör ju inte till vanligheterna att stöta på hästar nere i skogen.

Jag hann ju inte rikigt med så Caramba sprang fram och voffade,men snacka om cool häst,hon ryckte inte ens till utan bara lunkade på i lugnt mak med matte bakom tömmarna.


Nu ska här göras lite middag,blir en riktig festmåltid bestående av makaroner och mamma scan's köttbullar ;-)


Kommer säkert tillbaka senare ....

Av Ann - 12 mars 2008 15:32

Kom nyss in efter en cykeltur med Bowie (premiär tur), snacka om att den gossen kan trava fort, jag trampade så fötterna glödde, kommer att bli en fröjd att se honom i utställningsringen, men inte en fröjd att kuta runt ringen och tjoa ha ha, bara att konstatera att konditionen snabbt måste förbättras på MIG själv och att ett under sker så jag fimpar för gott,annars blir det syrgas som gäller i sommar för att kunna hålla ut varv på varv.

Av Ann - 12 mars 2008 14:16

det var min första häst, en fjording som stått på stall i 3 år och jag var 13år,red och körde in honom. Tävlade hoppning och galopp med honom.

Han var något alldeles speciellt,trodde han var värsta fullblodet,het som ett strykjärn,älskade denna häst. Fotot är från vår debut i Mockfjärd,för massor av år sedan.

Ovido - Quiz & Flashcards