Sicket hundliv

Direktlänk till inlägg 30 mars 2008

Men ju jädrar

Av Ann - 30 mars 2008 00:33

Hade precis skrivit klart texten för den 30:e ,kan ju inte ha ett tomt datum heller..... klickade på en tangent och ALLT bara försvann GRRRRR

Nåväl , det jag skrev var att det blev ingen träning med "gänget" idag då jag varit lite under isen i några dagar, knaprat alvedon som en råtta,feber huvudvärk så det känts som om skinnet krymt på skallen,käken gör ont,men har konstaterat att det måste vara en tand som spökar.

Nu blir det träning på onsdag och på lördag blir det träning hos "Hillbergskan" i Hofors, blir skitskoj att bara fara ur kommungränsen ;-)

Tror att Marianne och Ampe skulle vara med, blir skoj att träffa dem.

Hillbergskan's man blir väl också med ....HOPPAS JAG.....hör du det "GULLET" ha ha ha ha. Och jag hoppas också så klart att resten av gänget hänger på.

Stefan Embretsen och Zero ska också med,skoj. Så nu hoppas jag att vädergudarna ger oss en solig lördag för annars J****R.

Ser verkligen framemot att åka dit, alltid nyttigt att träna på okänd mark.


 Nu ska jag försöka att hoppa i säng....Natti natti 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 12 januari 2010 23:05

                             

Av Ann - 10 januari 2010 18:56

Av Ann - 21 oktober 2009 22:05

Fick nyss några foton från "gubben" min som är i Bergen och jobbar.         ...

Av Ann - 14 oktober 2009 00:23

Lätt som en plätt tyckte Esther Å detta med...   Full fart     Eter är tarv på godis                            ...

Av Ann - 13 oktober 2009 15:23

  Eter & Esther   Maria, Esther & Eter (snygg svansföring eller....   Å hej å hopp       Å så vart Eter akut trött :-)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards