Sicket hundliv

Direktlänk till inlägg 31 mars 2008

Fy rutten.....

Av Ann - 31 mars 2008 09:42

vilket väder, det spöregnar och leran är så härlig ;-(

Just nu önskar jag att jag kunde trolla så att hundarna blev pyttesmå så att de kunde rastas i en kattlåda ;-) För nu blir det ett fasligt duschande och torkande vareviga gång vi går ut ......JÄTTE SUCK, men som man bäddar får man ju ligga,är ju ingen som tvingat mig att ha hund.

En tröst är väl att vi går mot sommaren, än fast det känns tungt förtillfället.

Jag längtar till sol,värme och grillning,kanske lite party också ;-)

Blir ju ganska fullbokade helger i sommar,men nåt partaj lär vi väl kunna klämma in........hoppas jag. 

Idag började sonen på sin praktik som lärare,ska bli mycket spännande att höra vad han tycker när han kommer hem,han kanske är alldeles slut "pojkvaskern" he he.

Nu ska jag iaf ta och suga av lite ......... ;-)


Cya later 


 
 
Ingen bild

ciin

31 mars 2008 10:06

vad skadu suga av

 
Ingen bild

Hillbergskan

31 mars 2008 17:37

Hej där! Ja nått partaj måste vi ju ha;) Får ta ett i Edsbyn i alla fall:)
Jag är på jobbet...*suck*. Hundarna lyckades smita från altanene idag. Cayenne stannade TVÄRT när jag rev i att dom skulle komma! Asco? Jodå, han "skulle bara göra klart först" sen kom han,....*husseshundheladage*
Ha det vi hörs! Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ann - 12 januari 2010 23:05

                             

Av Ann - 10 januari 2010 18:56

Av Ann - 21 oktober 2009 22:05

Fick nyss några foton från "gubben" min som är i Bergen och jobbar.         ...

Av Ann - 14 oktober 2009 00:23

Lätt som en plätt tyckte Esther Å detta med...   Full fart     Eter är tarv på godis                            ...

Av Ann - 13 oktober 2009 15:23

  Eter & Esther   Maria, Esther & Eter (snygg svansföring eller....   Å hej å hopp       Å så vart Eter akut trött :-)   ...

Ovido - Quiz & Flashcards