Sicket hundliv

Alla inlägg under mars 2008

Av Ann - 27 mars 2008 20:29

Snacka om läppfladder ha ha ha

Av Ann - 27 mars 2008 20:22

idag,spelade ingen roll än fast han visade sitt vita pepsodent smile ;-) det sket Ally fullkomligt i ha ha ha

Av Ann - 27 mars 2008 20:20

Snacka om vilken blick stackars Bentley får ;-)

Av Ann - 27 mars 2008 20:18

tyckte iaf Ally

Av Ann - 27 mars 2008 20:16

ska det minsann vara.......lite pussar på nosen ;-)

Av Ann - 27 mars 2008 19:59

I förmiddags hade jag och Ally en dejt med Camilla och Bentley uppe i "Klacken" http://bentley.bloggagratis.se

Solen sken,men tyvärr lite kalla vindar,men det var härligt ändå, och precis som Camilla skriver i sin blogg så blev det en hel del babbel och jadadadada,fast "änt" vi fruntimmer (var det inte vi som uppfann babbel och jadadadada ;-)

Bentley och Ally kutade som tokar och var titt som tätt in i både knäskålar och knäveck,tänk att det ska vara så svårt att låta bli,är som om dom har tunnelseénde eller kanske rent av en tvångsfobi,men man lär sig efter ett tag att parera och att ha ögon i nacken är ett måste.

Ally fick några tokryck och sprang förbi mig och snodde handsken i förbifarten,hon måste ha fått en rejäl dos vårkänslor,för det visade hon allt efter tag då vi gick tillbaka till bilarna,då hon bestämde sig för att visa Bentley att så här gör man valpar,Bentley stod först still som ett ljus och såg bara förvånad ut,nästan lite förnärmad.Men det spelade då ingen roll hur mycket hon än försökta så hajade han inte vinken ;-) utan han tog en vedklabbe och sprang iväg med ha ha. Bildbevis finns på detta spektakel....se nedan ha ha


Av Ann - 27 mars 2008 00:18

jag mig så här, så det är dags att gå och sussa. Ska ha en dejt med Camilla & Bentley i "klacken imorgon bitti.


Så nu säger jag natti natti......... 

Av Ann - 26 mars 2008 20:24

blir det tamej sjutton alldeles snart ;-) känns som om jag gärna offrar mig att sätta tänderna i en Baithlam ......mums.


Ovido - Quiz & Flashcards